دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)
خرگوش مي ره تو جنگل روباه رو مي بينه داره ترياک مي کشه مي گه: اقا روباه اين چه کاريه پاشو
بدوييم شاد باشيم. بعد مي رن تا مي رسن به گرگه مي بينن داره حشيش مي کشه.
خرگوش مي گه: آقا گرگه اين چه کاريه پاشو شاد باشيم بدوييم. گرگم پا مي شه مي رن 3تايي مي رسن
به شيره مي بينن داره تزريق مي کنه.
خرگوش مي گه آقا شيره اين چه کاريه پاشو بدوييم ورزش کنيم شاد باشيم. شيره مي پره مي خورتش.
گرگ و روباه مي گن چرا خورديش اين که حرف بدي نزد!؟
شيره مي گه نه بابا اين کثافت هرروز اکس مي زنه مي ياد مارو مي دوونه!


نظرات شما عزیزان:

درسا
ساعت14:41---18 دی 1391
سلام.فک کنم همتون دیوونه باشین.من دیوونه هارو دوست دارم چون بامزه ان.

mohammad
ساعت17:37---9 آبان 1390
salam pesar divone ali bod merci

عشق سنگی...بهار
ساعت15:16---6 آبان 1390
سلام دوست گلم وب خوشملی داری خوشحال میشم پیش منم بیای...منتظرتم

محمد:-)
ساعت14:55---6 آبان 1390
ســـــــــلام پسر دیونه

بی معرفت به وبلاگ من هم سر بزن

نا مرد

نا لوتی

چرا نمی یای؟

می ترسی؟

نترس کاریت ندارم!!!!!!

هاهاها....



رفیق خودت رو چرا معرفی نمی کنی؟

بر عکس تو من خیلی کامل خودم رو معرفی کردم تا اونجات بسوزه!!!

هاهاها...



راستی چرا مرضیه رو ناراحت کرده بودی؟

بیام بزنمت؟

کتک می خوای؟



اوه اوه اوضاع خیط شد من باید فرار کنم.

ال فرار...
پاسخ:داش مملی من شرمندم،خیلی باحالیییییییییییییییییییی:D


محمد:-)
ساعت14:55---6 آبان 1390
ســـــــــلام پسر دیونه
بی معرفت به وبلاگ من هم سر بزن
نا مرد
نا لوتی
چرا نمی یای؟
می ترسی؟
نترس کاریت ندارم!!!!!!
هاهاها....

رفیق خودت رو چرا معرفی نمی کنی؟
بر عکس تو من خیلی کامل خودم رو معرفی کردم تا اونجات بسوزه!!!
هاهاها...

راستی چرا مرضیه رو ناراحت کرده بودی؟
بیام بزنمت؟
کتک می خوای؟

اوه اوه اوضاع خیط شد من باید فرار کنم.
ال فرار...


مهران
ساعت11:31---6 آبان 1390
سلام

ممنون که ئبهم سر زدی

منم از این فصل و هواش بدم

میاد

غمگینه

ولی باید بخندیم

پس هورااااااااااااااااااااااااااا اااااااا


هههههه شاهین
ساعت10:49---6 آبان 1390
سلااااااااااااااام آپم بدووووو بیا

هههههه شاهین
ساعت10:09---6 آبان 1390
سلاااااااااام خل و چل خووووووووووووبی؟؟؟
راست میگی خانم ها مقدم ترن ولی دیگه اتفاق پیش اومده


بچه مثبت
ساعت0:49---6 آبان 1390
سلام ....
نظرت درمورد بچه مثبت های دیووونه چیه ؟

من که زحمت لینک کردن کشیدم ولی نمیدونم این تریپ بستن Select و Copy چیه تاحالا انقدر واو در طول تمام عمرم یکجا ننوشته بودم


مرضیه
ساعت0:14---6 آبان 1390
اجییییییی
من این لاکس بلاگوووووووو کشتمششششش
آخه نمیگه من دلم واس اجیم میتنگه
یعنی چی آخه!!!!!:'(
خیلیییییییی دوست دارم آجی


ماریاچی
ساعت21:57---5 آبان 1390
سلام دیونه چطوری



بازم مثل همیشه ترکوندی ها



قالب وب منو کشته آبجی









دمت گرم بای
پاسخ:دم تو هم داغ داغ داغغغغغغغغ


رضا
ساعت21:56---5 آبان 1390
سلاااااااااااااااااااام بدووووووو که آپمپاسخ:اومدم اومدم اومدممممممم:D

مرضیه جووووووووون
ساعت20:54---5 آبان 1390

آجیییییییییییییییییییییییییی ییییییییییی
کجایی؟؟؟


شاهین
ساعت20:10---5 آبان 1390
سلام چه باحاله اینجاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااا

من با دیوووونه ها خیلی حال میکنم اخه خودم هم دست کمی او اونا ندارممن یه وب جدید ساختم حال کردی یه سری بزن به ما


مهران
ساعت16:45---5 آبان 1390
سلام

آپ قشنگی بود.به قول داداش کوچیکم خوشمل بود(2سالشه)

من آپم

بدو بیا

منتظرماااااااااااااااااااااا ا
پاسخ:واااااااااای قربونش برم من،ناسییییی بگیر جا من هزارتا بوسش کن:*:*:*


رضا
ساعت15:01---5 آبان 1390
سلاااااااااااااااااااااااام من اووووووووووووومدممممممممممممم
اینجا چه خبر شده الان؟؟؟؟
من فقط 1 هفته نبودم هااااااااااااااااااااا خب خیلی باحال شده....حالا 1 دیوووووووونه کم بود شدید 2 تا؟؟؟ ناراحت نشیاااا.....دختر دیوووونه مرسی که همش به من سر میزنی...
نت ام قطع بود نبودم...ببخشید اما حالا اوووومددددممممممم


مرضیه جووووووووون
ساعت14:26---5 آبان 1390
سلام بر آجییییییی دیوونه و پسرررر دیووونه
خوووووووبید؟؟
آجی جووون آپیدمممم بدیووو که منتظرتم
به پسر دیوونه هم بگو بیاد
بوووووووس


مصطفی
ساعت11:45---5 آبان 1390
سلام آبجی

خیلی باحال بود دمت داغپاسخ:إإإإإإإإ،تویی داداش ؟؟؟؟؟دلم واست تنگ شده بودا میسی اومدی دم پسر دیوووووونه داغ که این اپو کرده بای تا هاااااایییی:*


محمد:-)
ساعت22:05---3 آبان 1390
حضور کم رنگ من دلیل بر نبودنم نیست.


پاسخ:بابا دمت داغغغغغغغغغغغغ،خیلی توپیییییییی،خودم جای پسر دیووونم میام وبتون:*:*:*:*:*:* راستی این عکست با بقیه عکسات فرق میکنه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اررررووووررررا
ساعت16:07---3 آبان 1390
خوب بووووود ولی کمی تلخ.....


پاسخ:سیلاااااااااااااااام،کاش وب داشتی میومدیم وبت،عاشقتم میدونی چرا؟؟؟؟؟؟چون خیلی بامرامیییییی:*:*:*


hamed
ساعت14:14---3 آبان 1390
بد نبود، یکم دیگه دخمل دیوووووووونننههههههه باهات کار کنه عالی می شی


آزاد
ساعت12:51---3 آبان 1390
سیلااااامممم

خووفی

چه شیر شجاعی عین خودم شجاعه!!!

چه که ی ؟؟؟

سلا مه تی

ییه زوان له کی بی!!!چشتی حالی بوی
پاسخ:تو هم یهو میزنی کانال دیگه ها،،،فارسی بگو ببینم چی میگی شاید یهو حرف بد زدی بم و من که نمیفهمم که زبونتو:D


lovelorn
ساعت9:02---3 آبان 1390
سیلـــــــــــــــــــــــام
ممنـــــــــون که خبر دادی
داستان قشنگی بود کلی خندیدم سر صبحی

دوست دارم
تابعد بابای


بچه مثبت
ساعت5:25---3 آبان 1390
سلام ...
گلم این یعنی چی : "من نه خودم رو معرفی می کنم نه به کسی نظر می دم."
من همین الآن داشتم نظرتو تووبلاگ بهاره جون می خوندم گفتم دعوتت کنم به وبم .......
خوشحال می شم مارو هم توجمع دوووونه ها بپذیری
بای بای


محمد
ساعت22:00---2 آبان 1390
نه تو هم بلدی ها. ..
پاسخ:ها ن پ چ!!!:D


مهسا
ساعت21:57---2 آبان 1390
سلام عزیزم
این پسر دیوونه کیه!
دوسته جدیده?
داستان خیلی قشنگی بود گلکم
مرسی آبجی .:
بوسX


مرضیه
ساعت21:37---2 آبان 1390

آجی اینارو ندی به پسر دیووونه ها!!!!
خب
اینا ماله خودته ماااااچچچچچچ


مرضیه
ساعت20:03---2 آبان 1390
هههه سلامممم پسرررر دیوووونه خوفی؟؟؟
ای بابا تو حتی حال نداری بیای بگی آپی
خسسسسسسسسسته

ولی دمت جیلیز داستان باحالی بود
ولییییییی یه چیزی آپات به پای دخمل دیووونه یعنی آجیییی دیوونه ی خودم نمیرسه

فعلا بای بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 2 آبان 1390برچسب:, ] [ 18:45 ] [ ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 523
بازدید کل : 209107
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران